Opinogóra
Górna, 25 maja 2015 r.
GCI.042.1.2015
Zapytanie cenowe dla
zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
W
związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro na dostawę urządzeń ITC
stanowiących wyposażenie zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
wykonania zamówienia obejmującego dostawę produktów opisanych w załączniku nr 1
zapytania cenowego.
Termin
wykonania zamówienia – 14 dni od
podpisania umowy/wysłania zlecenia.
Ofertę
należy sporządzić wg wzoru oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania. Wykonawca określi cenę brutto za realizację całego przedmiotu
zamówienia, podając ją
w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po
przecinku). Cena oferty musi zawierać
wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
w tym dowóz urządzeń do Szkoły
Podstawowej w Opinogórze Górnej
Okres
gwarancji – 24 miesięcy
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany
jest złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
Ofertę
zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 2 czerwiec 2015 r. do godz. 1000
Dopuszcza się złożenie
oferty:
– w formie pisemnej na adres: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
4,
06-406 Opinogóra Górna
– za pośrednictwem faksu: 23 673 61 10
– lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: emil.swiszcz@opinogoragorna.pl
Uwaga: Złożenie w postępowaniu
oferty nie jest wiążące do czasu podpisania umowy
z wykonawcą lub wysłania zlecenia.
Po dostarczeniu przedmiotu
umowy Wykonawca sporządzi w 2 egzemplarzach „protokół odbioru” (po 1
egzemplarzu dla każdej ze stron), podpisze go ze swej strony i przedłoży
Zamawiającemu do akceptacji. Protokół musi zawierać w treści lub w załączniku
tabelaryczne zestawienia poszczególnych produktów, zgodne z zestawieniami
zawartymi
w opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym przez Zamawiającego dla Szkoły
Podstawowej w Opinogórze Górnej. Zestawienia winny zawierać kolumny oznaczone w
następujący sposób:
Lp. |
Nazwa
produktu |
Producent
lub importer |
Opis
produktu |
Ilość |
Cena netto |
Cena brutto |
Akceptacja: uwagi, wady, brak wad |
|
|
|
|
|
|
|
|
W wierszach tabeli mają
być zawarte poszczególne dostarczone sortymenty produktów, a na końcu
podsumowanie wartości cenowych.
W protokole winna
znaleźć się informacja o braku wad dokonanej dostawy, lub informacja
o występujących wadach. Brak właściwie
przygotowanego protokołu odbioru zwalnia Zamawiającego z obowiązku odebrania
wykonanej dostawy.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
Pliki do pobrania:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 20 maja 2015 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
GCI.042.1.2015
W związku z faktem, iż do Zamawiającego wpłynęło pytanie o wyjaśnienie treści
zapytania cenowego dotyczące „ bloków rysunkowych A4 i A3”
przedstawiam
poniżej odpowiedź.
Pytanie:
Pytanie dotyczące zapytania
cenowego na dostawę pomocy do Szkoły Podstawowej w Opinogórze Górnej.
Proszę o doprecyzowanie pozycji 93 i 94.
1.poz.93
Blok rysunkowy biały A4 |
Papier rysunkowy biały A4 |
10 |
Ile kartek powinien zawierać blok?
2.poz.94
Papier rysunkowy biały A3 |
Papier rysunkowy biały A3 |
10 |
Czy chodzi o blok rysunkowy A3 ? Ile kartek powinien
zawierać blok?
Odpowiedź:
Zamawiającemu
precyzuje zapis dotyczący pozycji
poz. 93.
Blok rysunkowy biały A4,20
kartkowy min.140 g - 10 szt. bloku
poz. 94. Blok rysunkowy biały A3, 20 kartkowy min.140 g -10 szt. bloku
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wprowadzenia zmiany dotyczące tego artykułu.
Kierownik
Zamawiającego
mgr
Stanisław Wieteska
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający: Opinogóra Górna, 18 maja 2015 r.
Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
GCI.042.1.2015
W związku z faktem, iż do Zamawiającego wpłynęło pytanie o wyjaśnienie
treści zapytania cenowego dotyczące „
Krzesła wielorozmiarowego”
przedstawiam
poniżej odpowiedź.
Pytanie:
Czy
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty obejmującej krzesło
przedszkolne, profilowane, ergonomiczne, o wklęsło-wypukłej formie bez
możliwości regulacji, wykonane z polietylenu wysokociśnieniowego? Proponowane
krzesło ze względów ergonomicznych nie posiada możliwości regulacji, w zamian
krzesło powoduje wysoki komfort użytkowania. W przypadku gdy Zamawiający
zdecyduje się na proponowane krzesła, zaproponujemy podział krzeseł względem
wieku dzieci zgodnie z normą szkolną.
Odpowiedź:
Zamawiający
nie jest w stanie przewidzieć jakiego wzrostu dzieci będą uczęszczały do
oddziału przedszkolnego w czasie trwałości projektu tj. 5 lat od dnia
rozliczenia środków o dofinansowanie w związku z powyższym zastosowano
rozwiązanie polegające na wprowadzeniu krzeseł wielorozmiarowy.
Mając
powyższe na uwadze, Zamawiający
nie
przewiduje
wprowadzenia zmiany dotyczące tego artykułu.
Kierownik
Zamawiającego
mgr
Stanisław Wieteska
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinogóra Górna, 10 maja 2015 r.
GCI.042.1.2015
Zapytanie cenowe dla
zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
W
związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro na dostawę pomocy
dydaktycznych zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania
zamówienia obejmującego dostawę produktów opisanych w załączniku nr 1 zapytania
cenowego.
Termin wykonania zamówienia – 14 dni od podpisania umowy/wysłania zlecenia.
Ofertę
należy sporządzić wg wzoru oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania
.
Wykonawca określi cenę
brutto
za realizację całego przedmiotu
zamówienia, podając ją
w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po
przecinku). Cena oferty
musi zawierać
wszystkie koszty
niezbędne do
zrealizowania zamówienia
w tym dowóz materiałów do Szkoły
Podstawowej w Opinogórze Górnej, Szkoły
Okres gwarancji – 24 miesięcy
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 25 maja 2015 r. do godz. 10 00
Dopuszcza się złożenie oferty:
–
w formie pisemnej na adres:
Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
4,
06-406 Opinogóra Górna
– za pośrednictwem faksu: 23 673 61 10
– lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: pawel.kluczek@opinogoragorna.pl
Uwaga: Złożenie w postępowaniu
oferty
nie jest wiążące do czasu podpisania umowy
z wykonawcą lub wysłania zlecenia.
Po dostarczeniu przedmiotu
umowy Wykonawca sporządzi w 2 egzemplarzach „protokół odbioru” (po 1
egzemplarzu dla każdej ze stron), podpisze go ze swej strony i przedłoży
Zamawiającemu do akceptacji. Protokół musi zawierać w treści lub w załączniku
tabelaryczne zestawienia poszczególnych produktów, zgodne z zestawieniami
zawartymi
w opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym przez Zamawiającego dla Szkoły
Podstawowej w Opinogórze Górnej. Zestawienia winny zawierać kolumny oznaczone w
następujący sposób:
Lp. |
Nazwa produktu |
Producent lub importer |
Opis produktu |
Ilość |
Cena netto |
Cena brutto |
Akceptacja: uwagi, wady, brak wad |
|
|
|
|
|
|
|
|
W wierszach tabeli mają być zawarte poszczególne dostarczone sortymenty produktów, a na końcu podsumowanie wartości cenowych.
W protokole winna
znaleźć się informacja o braku wad dokonanej dostawy, lub informacja
o występujących wadach.
Brak właściwie
przygotowanego protokołu odbioru zwalnia Zamawiającego z obowiązku odebrania
wykonanej dostawy.
Kierownik Zamawiającego
mgr Stanisław Wieteska
Pliki do pobrania:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Emil Świszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-25 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Emil Świszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-30 13:09:07
- Liczba odsłon: 3624
- Historia dokumentu: